woensdag 4 april 2012

onderzetters, haaketui en nieuwe aanwinst

Al is het buiten haast winter. Ik ben meer bezig met de zomer!
Vrolijke kleuren katoen gekocht en haken, haken, haken.
Dit zijn twee zomerse onderzetters die ik gehaakt heb.



  
 (de draadjes moeten 
                                                                              nog weggewerkt worden)




Na het haken zag ik de bomen door het bos niet meer van de haaknaalden. Ze lagen overal!
Het probleem is nu opgelost, ze zitten allemaal in een haaketui. Gemaakt van vrolijke rode koetjes-stof en de buitenkant van groene stof. Er zit gelijk ook een vakje ook een vakje in voor een schaartje en vilt voor naalden.






Als laatste nog mijn nieuwe aanwinst. Vanmiddag op bezoek geweest bij de kralenwinkel. 
Met Koninginnedag in het vooruitzicht heb ik wat oranje en blauwe kralen gekocht. 
Moet alleen nog even bedenken wat het precies gaat worden!


Zijn de tulpen bedels niet schattig?

1 opmerking:

  1. Hoi! Wat maak jij een leuke spullen. Vrolijk & creatief. Mooi!

    Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje.
Ik stel je reactie erg op prijs! ;)

Groetjes Made by Nijn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...